piątek, 1 marca 2013

Mam 25, 25 albo mniej!



' Mam 25 złotych w kieszeni
I 25 na karcie, albo mniej
Czy mam dzisiaj chęć
Jakoś to zmienić, patrz
 Czy to coś da, mam 25 lat '




 


Ta oto piosenka,jak i fakt, że kończę dzisiaj 25 lat stały się inspiracją do mojego dzisiejszego wpisu. 
Spróbuję wykonać nowoczesną ozdobę na ścianę, której koszt wykonania nie
przekroczy 25 zł. Będziemy potrzebować:


Spray, kolor rzepakowy, żółty
cena 12 zł ( kupiony na promocji w LIDL'u )




Papier błyszczący
cena za szt: 1 zł




zepsuta, niepotrzebna klawiatura
cena: 0 zł



drewniana ramka (15x 20 cm)
cena: 10 zł



Wykonanie takiej ozdoby jest bardzo proste.
Najpierw nakładamy pierwszą warstwę spray'u na ramkę, a po wyschnięciu kolejne. Ja nałożyłam 3, tak aby żółty był intensywny. Chciałam uzyskać lekki efekt fluo - modny w tym sezonie, nie tylko na ubraniach.


Kolejno odginamy literki z klawiatury, tak aby stworzyć nasz napis.
Kombinacji jest wiele, mimo ze każdej literki mozemy użyć tylko raz, jezeli posiadamy jedną klawiaturę. Ja wybrałam-  YOU ME = HOME.
(Chociaż w pierwszym momencie przyszło mi do głowy 'CTRL ALT DELETE YOU' ;)

Napis układamy na taśmie dwustronnej, którą później mocujemy do odpowiednio wyciętej kartki błyszczącego, białego papieru.
Na koniec wewnętrzne, boczne krawędzie ramki, malujemy na czarno np. farbą akrylową.
Taką ozdobę możemy powiesić na ścianie,
połozyć na półce lub biurku.



                                              
Co o tym myślicie?
Pozdrowień moc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz